Cautare ..

Tuesday, October 16, 2012

Romania - Olanda 1 - 4

Un scor mult prea dur. Si spun asta din privinta celui care a urmarit jocul. Nu pot spune ca am dominat Olanda, ca i-am tinut in careul lor, dar impresia per general este ca am fost mai buni. Surprinzator, ar zice unii, uitandu-se doar pe tabela.

Dupa bara lui Torje din inceputul jocului, am luat un gol norocos pentru Olandezi. Oare cum a putut mingea aia  sa cada fix intre bara transversala si capul lui Tamas? A urmat 0 - 2 si o nationala a Romaniei care parea ca poate sa revina, o nationala a Romaniei care a dominat Olanda. Si pe fondul asta de dominare a venit si faza superba finalizata de Marica cu gol. 1 - 2 si avem din nou sperante, suntem iarasi in joc.

Numai ca pauza se pare ca prinde bine Olandezilor, care in repriza a doua inchid mult mai bine jocul. Nu mai avem aceeasi forta ofensiva ca in prima repriza, numai dominam o Olanda care stie sa pastreze un rezultat favorabil, ba, mai mult, ne mai inteapa de doua ori pe contraatac. Ca au avut un penalty usor acordat, ca noua nu ne-a fost acordat penalty, ca poate Tamas merita rosu sunt cateva detalii, greseli de arbitraj care ne-au lasat cu o impresie si mai amara decat dupa rezultatul acestui meci, un 1 - 4 prea dur, care nu reflecta realitatea de pe teren.

Dupa Ungaria - Turcia, 3 - 1, Turcia pare scoasa din cartile pentru locul 2, unde se pare ca ne vom duela cu Ungaria. Se pare ca urmatoarele doua meciuri, cu Ungaria, acasa si in deplasare, vor fi destul de hotaratoare in aceasta privinta.

Baieti, capul sus, suntem alaturi de voi!

2 comments:

  1. In sfarsit un rezumat bun al meciului. Pe unde am tot citit , ziceau ca ne-au ciuruit, ca suntem praf.
    Intr-adevar, cine n-a vazut meciul are tendinta sa vada asta. Dar au fost cateva faze care au rupt efectiv meciul.
    De putut putem. Am aratat fotbal !

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.